Aktualności

Hania Rani zwycięzcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!

Hania Rani zwycięzcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!
Warszawa, 22 maja 2017 r. Hania Rani zwycięzcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow! Laureatką konkursu Firestone Headliners of Tomorrow została Hania Rani, pianistka, kompozytorka, wokalistka mieszkająca

Warszawa, 22 maja 2017 r.
Hania Rani zwycięzcą FIRESTONE Headliners of Tomorrow!

Laureatką konkursu Firestone Headliners of Tomorrow została Hania Rani, pianistka, kompozytorka, wokalistka mieszkająca pomiędzy Warszawą a Berlinem. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami.

W niedzielę 21 maja br. zakończył się ostatni etap konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow promującego wschodzące gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Zwycięzca został wyłoniony na podstawie dwóch etapów.

W pierwszym etapie artyści zgłaszali swoje autorskie piosenki. Na konkurs wpłynęło aż 455 zgłoszeń, spośród których Jury konkursowe pod przewodnictwem Moniki Brodki wybrało TOP3 finalistów. Laureaci otrzymali szansę udziału w profesjonalnych video sesjach live oraz warsztatach doskonalącymi technikę występów na scenie z udziałem Jury.

Etap drugi rozstrzygnął się poprzez internetowe głosowanie publiczności. Na stronie konkursu opublikowane zostały nagrania z sesji muzycznych live i to na ich podstawie internauci wyłonili zwycięzcę. Tytuł Headliner of Tomorrow wygrała Hania Rani, zdobywając aż 54% głosów publiczności. Artystka wystąpi na oficjalnej scenie FIRESTONE Stage podczas tegorocznej edycji festiwalu Open’er.

Hania Rani to 27-letnia pianistka, kompozytorka i aranżerka, mieszkająca między Warszawą a Berlinem. Jest klasycznie wykształconym muzykiem, a od 5 lat tworzy własne kompozycje. Artystka reprezentuje gatunek modern classic, łącząc klasyczne instrumenty z nowymi brzmieniami, za cel stawiając sobie przekraczanie granic podziału na style muzyczne. Hania Rani ma na swoim koncie płytę wydaną w duecie z Dobrawą Czocher w 2015 roku.
Firestone jest amerykańską legendą motoryzacji z ponad stuletnią historią. Od samego początku głównym motywem wizerunku marki jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz jednoczy ludzi. Obecnie firma wciąż wspiera młode talenty w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, który organizowany jest w tym roku także w Polsce. Partnerami kampanii są Alter Art – organizator festiwalu Open’er, oraz wytwórnia płytowa Kayax.

A to już wiesz?  Czy istnieje reklama idealna, w tym zgodna z prawem?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy