Biznes Sport

Henryk Kania przedłuża umowę z Fundacją Otylii Jędrzejczak

Henryk Kania przedłuża umowę z Fundacją Otylii Jędrzejczak
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. kontynuują współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak w 2019 roku będąc jednym z jej głównych partnerów. Flagowe projekty Fundacji to „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim

Data publikacji: 2019-02-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henryk Kania przedłuża umowę z Fundacją Otylii Jędrzejczak
Kategoria: Sport, BIZNES

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. kontynuują współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak w 2019 roku będąc jednym z jej głównych partnerów. Flagowe projekty Fundacji to „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.

Henryk Kania przedłuża umowę z Fundacją Otylii Jędrzejczak Sport, BIZNES - Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. kontynuują współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak w 2019 roku będąc jednym z jej głównych partnerów. Flagowe projekty Fundacji to „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. kontynuują współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak w 2019 roku będąc jednym z jej głównych partnerów. Flagowe projekty Fundacji to „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.

ZM Kania rozpoczęły współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak 15 maja 2018 roku w Grębocinie k. Torunia przy projekcie „Mistrzynie w szkołach”. W czasie zeszłorocznej współpracy firma wspierała młodych sportowców swoimi produktami, a także fundowała nagrody dla najlepszych podczas zawodów. Z początkiem 2019 roku ZM Kania przedłużyły umowę o współpracy z Fundacją na kolejny rok.

– Po bardzo pozytywnych wspólnych doświadczeniach z 2018 roku bez wahania zdecydowaliśmy się współpracować z Fundacją przez kolejne 12 miesięcy. Cieszę się, że nasza marka może towarzyszyć młodzieży w rozwijaniu ich pasji, dążeniu do doskonałości i realizacji swoich celów. To wspaniałe wartości, które dodatkowo przyświecają też naszej codziennej pracy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Kania.

– Dziękuję za zaufanie. Bardzo cieszy mnie zbudowana długofalowa współpraca pomiędzy Fundacją a firmą Henryk Kania. W swoich działaniach i projektach stawiamy na wiedzę, doświadczenie, a przede wszystkim na przekazywanie pozytywnych wzorców nie tylko wśród dzieci i młodzieży, ale także dorosłych. Właśnie te wartości połączyły nasze marki z czego jestem dumna – mówi Otylia Jędrzejczak, prezes Fundacji.

O projektach

„Otylia Swim Tour” to cykl jednodniowych warsztatów organizowanych na pływalniach w całym kraju. W każdym spotkaniu udział weźmie 120 młodych zawodników, w wieku od 9 do 14 roku życia. Dzieci przemieszczające się dwoma stylami pływackimi, ich opiekunowie i trenerzy. Dla każdej z tych grup przygotowano osobne zajęcia, by dostarczyć́ im odpowiednio sprofilowaną wiedzę i pomóc osiągać swoje cele.

A to już wiesz?  Polacy Chińczykami Europy. Narracja polskiego sukcesu w świecie.

Z kolei projekt „Mistrzynie w szkołach” ma na celu mobilizację młodych kobiet w wieku gimnazjalnym i licealnym do uczęszczania na lekcje wychowania fizycznego oraz promocję aktywnego trybu życia. Poprzez sport chcemy przekazać uczestnikom wartości wywodzące się ze sportu a mające duży wpływ na rozwój młodych kobiet: determinację, konsekwencję w dążeniu do celu, szacunek do siebie i otoczenia, w jakim przebywają. W projekcie udział biorą mistrzynie sportu, które swoimi historiami motywują do spełnienia marzeń.

Odpowiadając na oczekiwania rodziców i trenerów pływania w 2018 Fundacja Otylii Jędrzejczak zorganizowała też aż dwie edycje zawodów o puchar Otylii Jędrzejczak – Otylia Swim Cup. Wyjątkowe zmagania młodych pływaków odbyły soe w czerwcu (w Gliwicach) i grudniu (w Szczecinie). W wiosennej i zimowej edycji zawodów wzięło udział prawie 2000 zawodników w wieku od 8 do 14 roku życia.

Motto Fundacji Otylii Jędrzejczak  to „zostań mistrzem życia”, a więc szukaj drogi do bycia jak najlepszą wersją siebie.

O ZM Henryk Kania

ZM Henryk Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce z przychodami przekraczającymi 1,4 mld zł rocznie. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Henryk Kania przedłuża umowę z Fundacją Otylii Jędrzejczak Sport, BIZNES - Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. kontynuują współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak w 2019 roku będąc jednym z jej głównych partnerów. Flagowe projekty Fundacji to „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.
Hashtagi: #Sport #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy