Refleksje

Lay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionie

Informacja dla mediów Lay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionie Warszawa, 4 marca 2020 r. Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie

Informacja dla mediów

Lay’s i gwiazdy światowego futbolu nakręcają emocje na stadionie

Warszawa, 4 marca 2020 r.

Ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa ulubionej na całym świecie marki przekąsek – Lay’s. W pełnym energii i niecodziennych zdarzeń filmie pojawiają się największe gwiazdy światowego futbolu: Lionel Messi, Paul Pogba i Lieke Martens – tytani tego pięknego sportu. Celem kampanii jest podkreślenie ciągłości partnerstwa marki Lay’s z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa do roku 2021.

W 60-sekundowym spocie reklamowym pojawia się sześciokrotny laureat Złotej Piłki, Lionel Messi, mistrz świata Paul Pogba oraz piłkarka roku UEFA za rok 2017 – Lieke Martens. Na kilka sekund przed pierwszym gwizdkiem do wszystkich widzów na stadionie, a także samych gwiazd futbolu, dociera kuszący odgłos otwieranej paczki Lay’s. Gdy tylko na stadionie rozlega się dźwięk pierwszego chrupnięcia, wszystkie głowy odwracają się od płyty boiska i kierują w stronę paczki. Rozpoczyna się emocjonujący wyścig po pyszne chipsy w dźwiękach swinga z lat 50. Nie chcąc przegapić okazji, piłkarze przyłączają się do wyścigu i za wszelką cenę próbują zdobyć kuszącą paczkę. Pogba puszcza się w sprint przez boisko i wspina po rzędach krzeseł, Martens zrywa się z krzesła i wyskakuje przez okno studia telewizyjnego, lecz chipsa zdobywa w końcu Messi, zwisając z zawieszonej nad boiskiem kamery.

– Jak zawsze z przyjemnością biorę udział w tegorocznej kampanii Lay’s. Od lat współpracuję z tą marką, która co roku niezmiennie mnie zaskakuje. Pomysł ze zwisaniem z zawieszonej nad płytą stadionu kamery, aby sięgnąć po paczkę Lay’s to z pewnością niecodzienny wyczyn – powiedział Lionel Messi.

– Nagrywanie tegorocznej reklamy Lay’s było niezwykłym doświadczeniem. Uwielbiam charakter marki Lay’s, związaną z nią zabawę i radość, które bezpośrednio łączą się z piłką nożną. Bardzo cieszę się z udziału w kampanii i mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu fanom – powiedziała Lieke Martens.

A to już wiesz?  Polacy coraz chętniej zamawiają online

– Z nieukrywaną radością wziąłem udział w kampanii piłkarskiej Lay’s po raz pierwszy. To porywająca i pozytywna reklama, a muzyka w tle znakomicie ją uzupełnia. Po zdobyciu pierwszego chipsa nawet zaczynam ruszać się do jej rytmów – powiedział Paul Pogba.

Oprócz reklamy Lay’s producenci nagrali wyjątkowe chwile na planie z każdym z piłkarzy. Nagrania zza kulis pokazują, że nawet przypadkowo pojawiająca się piłka nie jest w stanie odwrócić uwagi sportowców od pysznej paczki chipsów Lay’s.

– Wiemy, że Lay’s i piłka nożna zawsze łączą ludzi. W tym roku naszym celem było ukazanie jeszcze większej dynamiki zdarzeń i pokazanie, co może się stać, kiedy paczka Lay’s połączy wszystkich ludzi na stadionie piłkarskim w trakcie meczu Ligi Mistrzów UEFA. Kampania podkreśla wartości Lay’s i pokazuje, do czego zdolni są nawet światowej klasy piłkarze, aby zdobyć najpopularniejszą przekąskę świata – powiedziała Sebnem Erim, wiceprezes ds. marketingu żywności w PepsiCo.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

A to już wiesz?  Potwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy