Data publikacji: 2016-04-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: (L)egenda nie zna granic – poznaj marzenia małego kibica na player.pl!
Kategoria: Sport, BIZNES
Już w sobotę na platformie player.pl swoją premierę będzie miał drugi odcinek serialu dokumentalnego o Legii Warszawa – (L)egenda. Jego bohaterką będzie Ela Mrowińska, która otrzymała imię na cześć klubu. Dzięki player.pl, emocje serialu mogą poznać też fani z zagranicy.
(L)egenda nie zwalnia tempa nawet na moment! Już w sobotę, 23 kwietnia o godz. 6.00, na platformie player.pl swoją premierę będzie miał drugi odcinek serialu dokumentalnego, ukazującego historię Legii Warszawa i emocje z nią związane. Tym razem, wspólnie z Elą Mrowińską, której rodzice nadali imię na cześć Legii, przeniesiemy się w świat dziecięcych marzeń związanych z kibicowaniem ukochanemu klubowi. Dzięki player.pl, emocje serialu (L)egenda mogą poznać nie tylko użytkownicy w Polsce, ale również fani Legii Warszawa przebywający zagranicą.
Piłka nożna to sport, który nie zna granic – także tych wiekowych. Kibicem można być już od najmłodszych lat, czego doskonałym przykładem jest Ela Mrowińska, bohaterka drugiego odcinka najnowszej własnej produkcji player.pl – (L)egenda. Na pytanie o największe marzenie, 7 letnia Ela Mrowińska odpowiada bez wahania – grać w piłkę jak jej idol Guilherme. Mała podopieczna Legia Soccer Schools łamie stereotypy i udowadnia, że piłka nożna to pasja nie tylko dla mężczyzn. Dzięki player.pl, w drugim epizodzie serialu (L)egenda – „Marzenie”, widzowie będą mieli szansę poznać historię małej dziewczynki i jej rodziców, którzy zaszczepili w niej miłość do ukochanego klubu i na co dzień pielęgnują wartości wynikające z bycia kibicem Legii Warszawa.
Serial dokumentalny (L)egenda to zdecydowanie więcej niż prezentacja historii największego klubu piłkarskiego w Polsce. Bohaterami kolejnych odcinków produkcji własnej player.pl będą osoby, które (L) mają w sercu: pracownicy, kibice, piłkarze i legendy klubu, a tematy poszczególnych epizodów stworzą swoisty kodeks, ukazując obraz klubu, któremu chcą kibicować całe rodziny i z którego dumne są setki tysięcy fanów piłki nożnej na całym świecie.
Dzięki player.pl, tożsamość (L)egendy widzowie będą mogli poznać niezależnie od miejsca, w którym przebywają. Player.pl usuwa granice terytorialne i gwarantuje dostęp do emocji towarzyszących Legii Warszawa, dla jej fanów mieszkających na całym świecie.
Dla wszystkich kibiców, dla których sam serial to za mało, player.pl przygotował w serwisie również specjalną strefę dedykowaną 100-leciu Legii Warszawa, na której pojawią się materiały przybliżające świat emocji związanych z kibicowaniem temu niezwykłemu klubowi. Aby być na bieżąco z kolejnymi odcinkami serialu dokumentalnego „(L)egenda” wystarczy zarejestrować się bezpłatnie na podstronie player.pl/legia. Premiera kolejnego odcinka już 23 kwietnia br. o godz. 6.00!
Informacja o TVN S.A.:
TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne – najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD – Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo – Veedo.pl.
Do TVN należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ – wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl – wiodącego portalu internetowego w Polsce.
Informacja o player.pl:
Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc.,
a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż
w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów,
a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sport #BIZNES