Biznes Sport

„(L)egenda” – piłkarskie emocje w zupełnie nowym formacie tylko na player.pl!

„(L)egenda” – piłkarskie emocje w zupełnie nowym formacie tylko na player.pl!
100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego pt.

Data publikacji: 2016-03-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „(L)egenda” – piłkarskie emocje w zupełnie nowym formacie tylko na player.pl!
Kategoria: Sport, BIZNES

100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego pt. „(L)egenda”.

„(L)egenda” – piłkarskie emocje w zupełnie nowym formacie tylko na player.pl! Sport, BIZNES - 100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego pt. „(L)egenda”.

100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski, lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, wszystkie te emocje będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego. „(L)egenda” to autorski cykl 30 odrębnych epizodów, które przedstawiają Legię Warszawa oraz emocje jej towarzyszące przez pryzmat historii osób związanych z klubem – począwszy od piłkarzy i kibiców, aż po długoletnich pracowników klubu i jego legendy. Pierwszy odcinek serialu dostępny będzie na player.pl już 16 kwietnia br.

Klub piłkarski to nie tylko zawodnicy i sztab szkoleniowy. Legia Warszawa, jej tożsamość i historia, są tego doskonałym potwierdzeniem. Stadion wypełniony rozśpiewanymi kibicami, oddanie i wierność barwom klubowym, wyrazy szacunku okazywane piłkarzom i legendom klubu, złość po przegranej oraz euforia po kolejnym wygranym meczu czy zdobytym trofeum, to tylko nieliczne z emocji jej na co dzień towarzyszących. W jaki sposób Legia postrzegana jest przez piłkarzy, kibiców i legendy klubu? Co sprawia, że setki tysięcy osób każdego dnia identyfikują się z nią? Czym Legia jest dla zwykłych ludzi? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, udzieli serial dokumentalny „(L)egenda”. W 30 unikatowych odcinkach zostanie zaprezentowana na player.pl tożsamość najbardziej utytułowanego i najbardziej rozpoznawalnego polskiego klubu piłkarskiego. Bohaterowie poszczególnych epizodów, wśród których znajdą się m.in. Lucjan Brychczy – legenda klubu, Jakub Rzeźniczak – kapitan drużyny oraz zwykli kibice tacy jak Ela Mrowińska, której rodzice nadali imię na cześć Legii, przedstawią historię ukochanego klubu przez pryzmat swoich własnych przeżyć i doświadczeń.

A to już wiesz?  Więcej rowerów elektrycznych, szosowych i nowe modele górskie w KROSS na 2021

Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: Przygotowany przez nas wspólnie serial dokumentalny „(L)egenda” wnosi zupełnie nową jakość na polski rynek sportowych materiałów telewizyjnych. Nigdy wcześniej, w tak obszerny i zróżnicowany sposób, nie została zaprezentowana tożsamość klubu piłkarskiego i emocje mu towarzyszące. Dzięki przygotowanej przez player.pl produkcji, możemy poznać pasję i euforię jaka towarzyszy ludziom, którzy niejednokrotnie są związani z klubem nawet przez kilkadziesiąt lat. Widzowie na całym świecie, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, będą mieli szanse poznać unikatową historii Legii Warszawa. Projekty, takie jak serial (L)egenda, to znakomity sposób wsparcia i uhonorowania organizacji sportowych i wydarzeń, w które sukcesywnie poprzez naszą rozbudowaną ofertę transmisji, będziemy się angażować.

Wśród bohaterów cyklu znaleźli się piłkarze i trenerzy, pracownicy klubu, których zaangażowanie ma kluczowy wpływ na jego funkcjonowanie, słynni fani Legii oraz zwykli kibice, oczekujący z niecierpliwością na każdy kolejny mecz.

Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa S.A. powiedział: Jesteśmy bardzo dumni,
że dzięki serialowi dokumentalnemu „(L)egenda” możemy przybliżyć ponad siedmiu milionom Polaków niezwykłą, wręcz magiczną historię Legii Warszawa. Naszą odpowiedzialnością jest zaprezentowanie tej już stuletniej historii jak najszerszemu gronu odbiorców, dodajmy odbiorców na całym świecie. To właśnie było decydującym aspektem podjęcia naszej współpracy z Player.pl, ponieważ chcieliśmy wybrać medium, które jest w stanie zrealizować tak potężną misję edukacyjną. Mamy nadzieję, że to unikatowe przedsięwzięcie zobrazuje najróżniejsze aspekty związane z klubem, niesamowite emocje i pasję, jaka towarzyszy nam przy Łazienkowskiej na co dzień. Dlatego też właśnie chcemy je również szeroko komunikować w naszych mediach klubowych. Liczymy, że widzowie nie tylko dołączą się do wspólnego celebrowania tego pięknego jubileuszu stulecia Legii Warszawa, ale rozumiejąc legijne DNA, będą w przyszłości czynnie uczestniczyć w tworzeniu jej nowej historii.

A to już wiesz?  Jestę kibicę - Janusz Jasiński

Jednak sam serial dokumentalny to nie wszystko! Już od 16 kwietnia br. wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrują się na player.pl będą mogli odwiedzić specjalną stronę dedykowaną 100-leciu Legii Warszawa. Na stronie pojawią się również materiały dodatkowe, które w najbliższych miesiącach przybliżą świat emocji związanych z kibicowaniem Legii Warszawa.

Aby być na bieżąco z kolejnymi odcinkami serialu dokumentalnego „(L)egenda” wystarczy zarejestrować się bezpłatnie w serwisie player.pl. Pierwsza odsłona już 16 kwietnia!

 

Informacja o TVN S.A.:

TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne – najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD – Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo – Veedo.pl.
Do TVN należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ – wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem  Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl – wiodącego portalu internetowego w Polsce.

Informacja o player.pl:

Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.

Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.

A to już wiesz?  Kiedy zaczyna się kampania wyborcza?

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„(L)egenda” – piłkarskie emocje w zupełnie nowym formacie tylko na player.pl! Sport, BIZNES - 100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego pt. „(L)egenda”.
Hashtagi: #Sport #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy