Data publikacji: 2019-09-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nespresso Partnerem Głównym 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Kategoria: Sztuka, LIFESTYLE
Nespresso Partnerem Głównym 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Nespresso jest mocno związane ze światem kina, czego dowodem są między innymi partnerstwa z międzynarodowymi festiwalami filmowymi. W tym roku marka poszerzyła listę prestiżowych festiwali i po raz pierwszy została partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Nespresso jest idealną kawą do rozmów o filmie, dlatego w Teatrze Muzycznym w Gdyni została przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla gości, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte. Zarówno kawa, jak i kawowe koktajle będą serwowane gościom festiwalu od 16 do 21 września. W trakcie festiwalu odbędzie się także panel dyskusyjny na temat Nespresso Talents, czyli konkursu, który wspiera młode talenty filmowe.
Nespresso jako partner główny 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni przez sześć dni festiwalu zadba o gości, dostarczając im najwyższej jakości kawę. Do Strefy Nespresso w Teatrze Muzycznym marka zaprasza codziennie na Poranki Nespresso, podczas których Coffee Ambassador marki, Anna Oleksak opowie między innymi o tym, jak przygotować idealne cappuccino oraz jakie Polacy piją kawy o poranku. Po południu odbywać się będą warsztaty Masterclass Nespresso, podczas których Anna Oleksak zabierze gości w podróż do świata kaw Nespresso. Zaprezentuje także, jak przygotować koktajle dnia inspirowane kultowymi filmami, w których kawa jest bohaterką. Goście festiwalu będą mogli również zrobić sobie zdjęcia w foto-budce Nespresso, a także zrelaksować się w Strefie Nespresso na zewnątrz Teatru Muzycznego.
W środę, 18 września o godz. 17.45 w Hotelu Mercure (sala Omega) odbędzie się panel dyskusyjny na temat projektu Nespresso Talents – międzynarodowego konkursu filmowego wspierającego młodych twórców. Każdego roku marka ogłasza inny temat przewodni poruszający ważne kwestie społeczne. Tegoroczny motyw Nespresso Talents brzmi „We are what we eat”. Uczestnicy prezentują swoje interpretacje w trzyminutowych filmach nakręconych w formacie wertykalnym. Finaliści konkursu otrzymują nagrody pieniężne oraz zaproszenia na Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes. Program panelu przewiduje pokaz zwycięskich filmów, które miały swoją projekcję w Cannes. Poprzez pracę z młodymi filmowcami Nespresso kontynuuje zobowiązanie, by dokonywać zmian na lepsze.
Nespresso od wielu lat związane jest ze światem kina. Od czternastu lat ambasadorem marki jest laureat Oscara i Złotego Globu – George Clooney. Aktor bierze udział w kampaniach reklamowych marki, ale jest także aktywnym członkiem w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso. Rada odpowiada za innowacyjne rozwiązania dotyczące poprawy jakości życia farmerów oraz ich rodzin, a także wspiera społeczności lokalne zajmujące się uprawą i pozyskiwaniem kawy. Nespresso, to również partner najważniejszych festiwali filmowych na świecie, między innymi Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, Berlinale, BAFTA czy Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Karlowych Warach. W tym roku po raz pierwszy Nespresso jest partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Nespresso to kawa najwyższej jakości. W swojej ofercie marka posiada szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych kaw, a także bogatą ofertę ekspresów i akcesoriów. Wszystko po to, by zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia kawowe. Najwyższa jakość kawy wiąże się także z odpowiedzialnością wobec środowiska naturalnego, dlatego od wielu lat marka inwestuje w dedykowany program recyklingu zużytych kapsułek, dążąc do zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.nespresso.com.
***
Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 70 tys. rolników w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.
Główna siedziba Nespresso znajduje się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 69 krajach i zatrudnia ponad 12 tys. osób. W 2016 sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała ponad 600 placówek. Więcej informacji dostępne jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sztuka #LIFESTYLE