Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz
Informacja prasowa Warszawa, 25.07.2018 r.5 niezawodnych sposobów na dobry start każdego dniaUtarło się, że od tego którą nogą
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2018 r.Narty, snowboard jazda na łyżwach – zima to dla wielu osób czas sportowych szaleństw. Choć ruch na świeżym powietrzu może mieć zbawienny wpływ na organizm każdego z nas, to w�
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13 czerwca 2018Z badań wynika, że ponad 60 proc. Polaków uprawia sport, a wśród najpopularniejszych wyborów znajdują się: bieganie, jazda na rowerze, pływanie i siłownia. Regularne uprawianie sp
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 31-01-2018PRZYGOTUJ DOMÓWKĘ Z MARIETĄ MARECKĄ. “DRINKI I PRZEKĄSKI Z MARIETĄ” DOSTĘPNE W BIEDRONCEMarieta Marecka, znana felietonistka, autorka książek kulinarnych i prezenterka telewizyjna
Garmin ® przedstawia tactix ® Delta – najnowszy smartwatch do zadańspecjalnych.Zegarek premium, który łączy taktyczną funkcjonalność z nawigacją outdoorową,zaawansowanymi mapami, aplikacjami treningowymi i funkcjami sma
Warszawa, 19.07.2018r.Nastroje handlowców w obliczu zakazu handlu w niedzielęOgraniczenie handlu w niedzielę dla ponad 37% przedsiębiorców oznacza utrudnienia w funkcjonowaniu ich firm – pokazuje 15. fala badania Bibby MSP Ind
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek