Informacja prasowa
SPEKTAKULARNE ZAWODY DOWNMALL I BITWA NA TRIKI ŚWIATOWEGO FORMATU!
ROCKSTAR WITA WIOSNĘ WIDOWISKOWYM EVENTEM ?PORUSZ SWOJE MIASTO?
W pierwszy dzień wiosny, 21 marca 2015 roku w godzinach 12:00 – 22:30, największe centrum handlowe w Warszawie ? Arkadia, zmieni się w arenę dla ekstremalnej rowerowej jazdy! To wszystko za sprawą eventu Rockstar ?Porusz Swoje Miasto?, na którym niezwykłych wrażeń dostarczą zawodnicy światowego formatu z Polski i z zagranicy!
Główną atrakcją eventu będą zawody downmall, czyli spektakularne wyścigi na czas na rowerach w centrum handlowym po specjalnie przygotowanej trasie. Zawodnicy zmierzą się też w zawodach dirt mtb, czyli wyczynowych skokach i akrobacjach na rowerze kilkanaście metrów nad ziemią. Tu oceniane będą zapierające dech w piersiach triki, takie jak frontflipy, backflipy czy tail whipy, czyli salta, obroty, zjazdy po schodach ruchomych oraz liczne kombinacje zaprzeczające prawom fizyki. Imprezę rozkręcą światowej sławy zawodnicy z Polski i z zagranicy, m.in. Aleksander Wieczorkiewicz, niezwykle doświadczony zawodnik górskiego kolarstwa grawitacyjnego, Anglik Tom Cardy, zdobywca pucharu Wielkiej Brytanii w prestiżowym konkursie rowerowym Dirt Wars oraz kreatywny zawodnik z Łotwy ? Maris Ornins.
Ich zmagania będzie można śledzić na trasie biegnącej wzdłuż bocznych pasaży centrum handlowego, zakończonej rampami i hopami w głównym holu.
Poza rywalizacją sportową na najwyższym światowym poziomie, impreza Rockstar ?Porusz Swoje Miasto? to również doskonała okazja do spróbowania niecodziennej aktywności i niesamowitej zabawy! Dla amatorów rowerowej jazdy zostanie przygotowane mnóstwo atrakcji, a wśród nich najważniejsza ? nauka jazdy na rowerach typu mtb i bmx na pumptracku, czyli rowerowym placu zabaw! Dodatkowo będzie można zaszaleć na symulatorze roweru ekstremalnego, a także wygrać atrakcyjne nagrody!
Sylwetki zawodników:
ALEKSANDER WIECZORKIEWICZ ? Polska
Pochodzący z Warszawy Aleksander Wieczorkiewicz jeździ od ponad 15 lat. W tym czasie wypróbował już prawdopodobnie wszystkie dyscypliny górskiego kolarstwa grawitacyjnego. Dzięki tak szerokiemu doświadczeniu posiada również dogłębną wiedzę techniczną. Pozwala mu ona projektować sprzęt rowerowy. W ostatnim czasie Olek skupia się głównie na wyścigach zjazdowych. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem z młodymi zawodnikami. Na co dzień można go spotkać na Kazoorze w Warszawie lub wyścigach Pucharu Polski czy Europy.
TOM CARDY ? Wielka Brytania
Świeża krew brytyjskiego dirtu. Namaszczony przez samego Mistrza Świata ? Sama Pilgrima ? trenuje pod jego okiem objeżdżając wszystkie europejskie miejscówki Bangers Busem. W 2014 roku zdobył puchar Europy w kategorii amator FMB World Tour oraz puchar Wielkiej Brytanii w prestiżowym cyklu Dirt Wars. Tom zadebiutował w Polsce w 2014 roku podczas Pucharu Świata ? Bike Town Przemyśl zdobywając
2 miejsce!
MARIS ORNINS ? Łotwa
Maris to najbardziej utalentowany zawodnik startujący w dircie i skateparku na Łotwie oraz w krajach nadbałtyckich. Zaczynał swoją przygodę z rowerami na BMX-ie, ale szybko uświadomił sobie, że woli duże kółka, dlatego przesiadł się na rower MTB. W ostatnich latach Maris odnosił sukcesy w wielu zawodach na Łotwie, w Estonii, Polsce, Czechach i we Francji. Teraz zamierza reprezentować kraje nadbałtyckie na dużych europejskich imprezach. Maris nieprzerwanie uczy się nowych sztuczek, a dzięki kreatywności wyznacza sobie coraz to nowe linie przejazdu. Jego szalonego ducha doskonale odzwierciedla łotewska ksywka Dullitis, która oznacza ?Crazy One?.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii ?Performance with Purpose?, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią ?Performance with Purpose?, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.