Data publikacji: 2018-01-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rowery górskie KROSSA najpopularniejsze w 2017 roku
Kategoria: Sport, BIZNES
Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez znany branżowy portal mtb-xc.pl.
Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez znany branżowy portal mtb-xc.pl. Ponad 11 procent wszystkich rowerów górskich z których korzystali czytelnicy serwisu w 2017 roku pochodziło z fabryki w Przasnyszu i jest to spory postęp w stosunku do wcześniejszych lat.
Ankietę wypełniły łącznie 3182 osoby. Okazuje się, że spośród czytelników serwisu mtb-xc.pl i fanów rowerów górskich na 26 uwzględnionych marek 11,3 procenta jeździło w poprzednim roku na modelu KROSSA. Różnica w popularności między polskim producentem z siedzibą w Przasnyszu a marką zajmującą drugie miejsce wynosi 3,8 punktu procentowego. To wyraźny postęp, gdyż w takiej samej ankiecie przygotowanej w 2016 r. także królował KROSS, ale różnica pomiędzy zwycięzcą a drugim miejscem wyniosła 1 punkt procentowy.
– Taki wynik najnowszej ankiety to także na to, że rośnie przekonanie pasjonatów do rowerów, którymi jeździ się podczas Pucharów Świata. KROSS na pierwszym miejscu stanowi jasny dowód, że mamy bardzo dobre produkty. Nasza drużyna KROSS Racing Team zaliczyła bardzo udany sezon 2017, mając do dyspozycji nowy topowy model górski Level TE, na ramie którego zbudowana jest cała gama rowerów Level – komentuje Arkadiusz Trzciński, kierownik marketingu w firmie KROSS. – Wystarczy dodać, że jeżdżą na tym modelu dwukrotna wicemistrzyni olimpijska Maja Włoszczowska i mistrzyni świata z 2017 roku Jolanda Neff. Fani MTB to widzą i wyciągają wnioski, ufając naszym konstruktorom – zaznacza.
Z pełnymi wynikami ankiety można zapoznać się na stronie https://mtb-xc.pl/2017/12/20/wyniki-ankiety-2017-sprzet/.
Warto również podkreślić, że w innych rankingach ten producent także wypada wysoko. Np. według danych Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego jedną z dwóch najpopularniejszych marek rowerowych w Polsce w 2016 roku był KROSS z wynikiem 10,6 procenta. To zasługa ciągłego dostosowywania się firmy do dynamicznych zmian na rynku w zakresie sprzętu rowerowego i akcesoriów, także jeśli chodzi o politykę cenową. Polski producent kreuje także trendy na lokalnym podwórku, oferując w najnowszej kolekcji rozbudowaną gamę rowerów elektrycznych, w tym wyczynowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sport #BIZNES