Liga Mistrzów UEFA

SELENA GOMEZ I KHALID DOŁĄCZĄ DO MARSHMELLO PODCZAS CEREMONII OTWARCIA FINAŁU LIGI MISTRZÓW UEFA

Informacja dla mediów SELENA GOMEZ I KHALID DOŁĄCZĄ DO MARSHMELLO PODCZAS CEREMONII OTWARCIA FINAŁU LIGI MISTRZÓW UEFA Warszawa, 25 maja 2021 r. Na kilka dni

Informacja dla mediów

SELENA GOMEZ I KHALID DOŁĄCZĄ DO MARSHMELLO PODCZAS CEREMONII OTWARCIA FINAŁU LIGI MISTRZÓW UEFA
Warszawa, 25 maja 2021 r.

Na kilka dni przed tegorocznym finałem Ligi Mistrzów UEFA, zaplanowanym na 29 maja 2021 roku w Porto, Marshmello, światowa supergwiazda muzyki elektronicznej i zdobywca licznych nagród, poinformował o kolejnych gwiazdach, które dołączą do niezwykłego spektaklu. Będą to Selena Gomez oraz Khalid, znani z wcześniejszych wspólnych przebojów, takich jak „Wolves” oraz „Silence”. Artyści pojawią się u boku Marshmello podczas niepowtarzalnego wirtualnego wydarzenia muzycznego, wyczekiwanego przez fanów na całym świecie.

Marshmello w ostatniej chwili ujawnił na Twitterze nazwiska dwójki wykonawców zaproszonych do wspólnej zabawy podczas finału. Wybór współwykonawców nawiązywał do procesu losowania drużyn do rozgrywek UEFA.

Ceremonia otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA, po raz piąty z rzędu sponsorowana przez markę Pepsi, transmitowana będzie ze stadionu Estadio do Dragao w Porto w Portugalii na kilka minut przed rozpoczęciem jednego z najchętniej oglądanych wydarzeń sportowych na świecie. Wydarzenie będzie miało miejsce w sobotę, 29 maja 2021 roku, a oglądać je będzie można na UEFA.com lub za pośrednictwem lokalnego nadawcy.

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie www.facebook.com/uefachampionsleague oraz oficjalnych fanpage’ach Pepsi na całym świecie.
Dołącz do rozmowy z #FORTHELOVEOFIT.

***
O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.