Data publikacji: 2015-03-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W czołówce bez zmian
Kategoria: Sport, BIZNES
raport „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”
W lutowym badaniu „Polska Piłka” przygotowanym przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów", czołowe drużyny z Ekstraklasy oraz I ligi zachowały swoje lokaty. Najbardziej medialnym klubem analizowanego miesiąca w najwyższej klasie rozgrywkowej była Legia Warszawa, a na jej zapleczu – Zagłębie Lubin.
Legia po raz kolejny nie ma sobie równych w rankingu medialnej popularności. O zespole ze stolicy pisano częściej niż o pozostałych zespołach m.in. za sprawą dwumeczu z Ajaxem Amsterdam w ramach rozgrywek Ligi Europy. Podobnie jak w styczniu, drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno Śląskowi Wrocław i Lechowi Poznań. Oba zespoły dużo straciły do lidera zestawienia – znacznie więcej niż w styczniu.
W zestawieniu dotyczącym Ekstraklasy, na niższych lokatach, również nie doszło do spektakularnych przetasowań względem stycznia. Za plecami czołowej trójki miejscami zamieniły się Wisła Kraków i Lechia Gdańsk oraz Cracovia i Ruch Chorzów. Duży awans zapisał na swoim koncie Zawisza. Bydgoszczanie w styczniu zajęli dwunastą lokatę, a w lutym awansowali na ósmą pozycję.
W I lidze również nie doszło do roszad w czołowej trójce. Ponownie najlepsze okazało się Zagłębie Lubin. „Miedziowi” nieznacznie wyprzedzili Widzew Łódź. Trzeci był GKS Tychy. Tyszanie już po raz trzeci z rzędu znaleźli się na najniższym stopniu podium zestawienia przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz wybranych portali internetowych. Łącznie od początku badania – czyli od 1 marca 2010 do 28 lutego 2015 – analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę ponad 897 tys. informacji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sport #BIZNES