Biznes Sport

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości
Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także

Data publikacji: 2017-11-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości
Kategoria: Sport, BIZNES

Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także pomaganie.

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości Sport, BIZNES - Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także pomaganie.

Zebrane fundusze na rzecz fundacji Schola Cordis ratują zdrowie i życie pacjentów krakowskiej

Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej. Uczestników biegu, również ich rodziny i najbliższych

zagrzewała do walki firma WIŚNIOWSKI.

W murach Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie każdego dnia toczy się walka o życie

i zdrowie najmłodszych. Bohaterami tych poruszających historii, pisanych przez życie, są przede

wszystkim dzielni mali pacjenci, ale także ich bliscy, lekarze i pielęgniarki. W pomoc chorym

serduszkom zaangażowała się firma WIŚNIOWSKI, wychodząc z inicjatywą przekazania części

dochodu na rzecz Fundacji Schola Cordis, której głównym celem jest zbieranie środków na zakup

sprzętu medycznego i leczenie dzieci. Akcja odbywa się pod hasłem „Razem ratujmy małe

serduszka” i skupia coraz większą rzesze dystrybutorów i klientów firmy. Firma WIŚNIOWSKI

postanowiła przypomnieć o akcji również przy okazji Krakowskiego Biegu Niepodległości,

a wszystko po to, by przyciągnąć uwagę fanów i amatorów sportu oraz zachęcić ich do pomagania

chorym dzieciom. Duch zdrowej rywalizacji, dążenie do osiągnięcia ambitnych celów i dbanie

o kondycje fizyczną, to aspekty życia, które warto propagować wśród wszystkich.

„Razem możemy zdziałać więcej! Wiemy o tym doskonale, dlatego staramy się wykorzystać

każdą okazje do tego, aby przypominać o naszej akcji „Razem ratujmy małe serduszka”. Krakowski

Bieg Niepodległości był ku temu doskonałą okazja. Niech nasze serca biją również dla

najmłodszych!” – podkreśla Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis – Krakowski Bieg Niepodległości Sport, BIZNES - Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także pomaganie.
Hashtagi: #Sport #BIZNES

A to już wiesz?  Lewandowski, Krychowiak i Szczęsny najbardziej medialnymi piłkarzami

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy