Magazyny

Zimowe wydanie magazynu Klif Online już w sieci!

Zimowe wydanie magazynu Klif Online już w sieci!
Informacja prasowa Gdynia, 6.12.2021 r. Zimowe wydanie magazynu Klif Online już w sieci! Kolejna edycja internetowego magazynu, publikowanego przez gdyńską Galerię Klif już dostępna w

Informacja prasowa
Gdynia, 6.12.2021 r.

Zimowe wydanie magazynu Klif Online już w sieci!

Kolejna edycja internetowego magazynu, publikowanego przez gdyńską Galerię Klif już dostępna w sieci. Wraz z początkiem zimy klienci otrzymali potężną dawkę inspiracji modowych, urodowych i świątecznych, jakie – wspólnie z najemcami swoich obiektów – przygotowała galeria.

Magazyn Klif Online jest internetowym kwartalnikiem, dostępnym na stronie internetowej galerii Klif – zarządzanej przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. To element wdrożonej przez galerię w maju br. strategii online to offline. W dostosowany do preferencji zakupowych dzisiejszych konsumentów sposób, przybliżają oferty swoich najemców. Magazyn ukazuje się już po raz trzeci.

– Nasz magazyn stał się popularną pozycją na liście odwiedzanych przez klientów stron internetowych, co nas bardzo cieszy – mówi Beata Górska-Bogdan, Marketing Manager Galerii Klif w Gdyni. – Z naszych obserwacji wynika też, że klienci chętnie sięgają po produkty, które pokazaliśmy im na stronach Klif Online – dodaje.

Magazyn Klif Online przygotowywany jest wspólnie z najemcami obiektów. Dzięki ich zaangażowaniu powstają kreatywne i nietuzinkowe sesje zdjęciowe, prezentujące oferowane przez nich produkty modowe, wnętrzarskie, a nawet ofertę gastronomiczną. Fotografie i filmy video tworzone są we wnętrzach galerii, przy współpracy z lokalnymi artystami i modelami. Twarzą zimowej edycji gdyńskiego magazynu Klif Online, prezentującą modę dostępną w sklepach najemców tej konkretnej galerii, jest influencerka, tancerka i projektantka wnętrz Martyna Gliwińska. W efekcie przygotowanej wspólnie z najemcami sesji fotograficznej podpowiada, co powinno się nosić tej zimy, na jakie trendy zwrócić uwagę, co zaskoczy, a co powróci w wielkim stylu. Stylizacje przygotowane przez markę Klif proponują najmodniejsze rozwiązania, kolory, fasony i dodatki, obowiązujące tej zimy.

Współpraca z Martyną Gliwińską to nie tylko sposób na prezentację kolekcji i produktów. To także element szeroko zakrojonego influencer marketing, jaki marka Klif od dawna prowadzi na wielu płaszczyznach swojej działalności – nie tylko wspierających sprzedaż, ale także prospołecznych.

W najnowszym magazynie Klif Online znajdziemy przede wszystkim zimowe stylizacje. Myli się jednak ten, kto myśli, że są to wyłącznie kolekcje kurtek, czapek i zimowych płaszczy. Marka Klif proponuje bowiem stylizacje dobrane na każdą okazję – od ubioru na spacer z dzieckiem, przez luźny strój na spotkanie z przyjaciółmi, po stylizacje do biura i na świąteczny uroczysty obiad. Wszystkie inspirowane trendami, kształtowanymi na światowych wybiegach i salonach. Poza ubraniami, w magazynie znajdziemy propozycje dodatków, biżuterii i elementy wystroju wnętrz, które idealnie wpisują się w zimowo-świąteczny klimat.

Magazyn Klif Online jest unikatowym rozwiązaniem marketingowym w branży retail. Zimowa edycja magazynu ukazuje się przed świętami Bożego Narodzenia, czasem wzmożonych zakupów i poszukiwania inspiracji na świąteczne prezenty. Magazyn nastawiony jest zatem na zwiększenie sprzedaży w punktach najemców w okresie przedświątecznym. Prezentując inspiracje na świąteczne elementy dekoracyjne, jakie można nabyć w sklepach Galerii, elementy biżuterii idealnej na prezent, stylizacje w sam raz na sylwestrowe szaleństwo i elementów garderoby, którymi można zrobić przyjemność kładąc pod choinką osobie bliskiej lub po prostu samemu sobie, wskazuje klientom właściwą ścieżkę zakupów.

Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.