KOMUNIKAT PRASOWY – WARSZAWA, 22.10.2019
ZWYCIĘZCA MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU IBIS MUSIC WYŁONIONY!
Hiszpańska artystka Maria Yfeu wygrała tegoroczny konkurs ibis MUSIC, którego ideą jest wsparcie początkujących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. Piosenkarka, wraz z gronem ośmiorga pozostałych finalistów wystąpiła w sierpniu na międzynarodowej scenie ibis na festiwalu Sziget w Budapeszcie. Wśród nich znalazł się także reprezentant Polski i Europy Wschodniej – krakowski zespół So Flow.
HISZPAŃSKI TRYUMF W BUDAPESZCIE
Z 17 państw na całym świecie konkursowe jury wybrało dziewięcioro finalistów, którzy wystąpili 7 sierpnia 2019 na scenie ibis MUSIC w trakcie Sziget Festival w Budapeszcie. Do grona szczęśliwców trafili So Flow (Polska), Naë (Francja), Nxdia (Wielka Brytania), Gilsons (Brazylia), Moglii (Niemcy), Qaayel (Maroko), MVNSI (Belgia), Glass Cristina (Meksyk) oraz Maria Yfeu (Hiszpania). Hiszpańska artystka podbiła serca jurorów swoim występem z utworami „Grudges” i „Let it grow (up)”, dzięki któremu została okrzyknięta zwyciężczynią ibis MUSIC 2019. Pochodząca z Sweilli Maria Yfeu wcześniej prezentowała swoje umiejętności wokalne w ibis Aeropuerto Barajas w Madrycie. Artystka czerpie inspiracje muzyczne z twórczości Billie Holiday i Amy Winehouse. Na laureatkę międzynarodowego konkursu ibis MUSIC czeka jeszcze dzień z mentorem w siedzibie głównej Sony Music w Londynie.
NIESAMOWITE BRZMIENIA POCZĄTKUJĄCYCH ARTYSTÓW
Idęą, jaka przyświeca kampanii ibis MUSIC jest pomoc w rozwoju muzycznej kariery wschodzących artystów, a także promocja miejscowych dźwięków. Tegoroczny konkurs wystartował w marcu i wzięło w nim udział blisko 90 aspirujących gwiazd z 17 krajów na całym świecie. Muzycy zaprezentowali swój repertuar w serii kameralnych koncertów zorganizowanych w hotelach ibis. W Polsce odbyły się dwa muzyczne wydarzenia sygnowane ibis MUSIC – w Warszawie, gdzie wystąpiły zespoły Linia Nocna i Oly oraz w Krakowie z występami Bluszcz i So Flow. Krakowski sekstet jako zwycięzca rywalizacji z Europy Wschodniej trafił do grona finalistów, którzy zyskali szansę występu na specjalnej scenie na festiwalu Sziget 2019.
MARKA IBIS Z PASJĄ DO MUZYKI
Kampanię ibis MUSIC obejmowała serię eventów oraz muzycznych wydarzeń, które odbywają się w hotelach ibis na całym świecie. Działania są odpowiedzią na dążenia marki do wzbogacania doświadczeń gości podczas pobytu w hotelu poprzez organizację koncertów z muzyką graną na żywo czy udostępnianiu gościom instrumentów w hotelowym lobby. W wybranych krajach program został wzbogacony dodatkowymi inicjatywami, takimi jak: partnerstwo z festiwalami muzycznymi (m.in.: Dot to Dot w Wielkiej Brytanii czy Montreux Jazz w Szwajcarii). Zaangażowanie na rzecz muzyki na żywo sprawiło, że hotele ibis stały się tętniącymi życiem miejscami dla gości, lokalnych mieszkańców oraz światem wypełnionym po brzegi muzyką. Dlatego też w przyszłym roku marka planuje kontynuację działań, w których centrum będzie jej największa pasja, czyli muzyka.
O marce ibis
Od 1974 roku ibis jest innowacyjną marką, która prezentuje otwarte podejście, a w swoich hotelach każdemu gościowi zapewni serdecznie powitanie. Hotele ibis to miejsca sprzyjające nawiązywaniu relacji, nowocześnie zaaranżowane wnętrza, bary sprzyjające relaksowi, restauracje oferujące elastyczne rozwiązania oraz pasja dla nowych gatunków muzyki. Podróżni i lokalni mieszkańcy doświadczą tętniącej życiem atmosfery, a w hotelu poczują się jak w domu. Dzięki powitaniu, mobilnemu zameldowaniu, wyselekcjonowanym listom utworów, a także wyjątkowym koncertom wschodzących muzyków, ibis każdemu ułatwi podróżowanie, sprawi że jest ono przystępne cenowo, jak również przyjemne. Ponad 1 200 hoteli oraz 150 000 pokoi w ponad 65 krajach, sprawia że ibis jest światową marką wśród hoteli klasy ekonomicznej. Ibis to członek Accor, światowej grupy wiodącej prym w zakresie gościnności, oferującej wyjątkowe i niezapomnianie doświadczenia z pobytu w 4 800 hoteli, willi i domów, w ponad 100 krajach.
O Grupie Accor
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4800 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.